Milestones: Afsluiting voor vakantie & Gertie 50 jaar lid!

ELLECOM – Begin juli sloot muziekvereniging Excelsior uit Ellecom een bijzonder muzikaal seizoen af en werd de vakantie ingeluid. Het hoogtepunt van dit seizoen was natuurlijk de viering van het 125-jarig jubileum.

Daar werd deze avond zeker nog over nagepraat en onder leiding van Peter en Marjolein Oversteegen werd ook nog een aantal actieve, leuke spellen gespeeld. Zoals gebruikelijk op deze seizoensafsluiting werden ook de jubilarissen binnen de vereniging gehuldigd. Dit jaar was dat er één, maar wel een hele bijzondere. De heer Gertie Zaaijer was namelijk 50 jaar lid en werd hiermee tevens erelid van de vereniging. Op de bovenste foto ontvangt Gertie Zaaijer (links) uit handen van voorzitter Bertus Samberg een oorkonde en speld namens de KNMO.

De overige foto’s geven een sfeerbeeld van de avond.