Jubileum 2018

Muziekvereniging Excelsior staat bekend als de oudste fanfare in de gemeente Rheden. Opgericht in 1893 zijn we zelfs zo oud dat we in in 2018 maar liefst 125 jaar bestaan.

Dat moet natuurlijk gevierd worden.

Daarom nodigen wij u nu al van harte uit om naar ons concert [met aansluitende feestavond]  te komen.
Wanneer: 31 mei 2018
Waar: Feest tent in Ellecom, op het dorpsplein [de tent]

Tijd: 19:30 – 00:15 (Dit is nog niet geheel zeker)

Hoe lang nog?

40Dagen 19Uren 10Minuten 35Seconden

Ons Concert heeft als thema :  “You’ll never walk alone”
Excelsior is een muziekvereniging die samen op straat muziek maakt, samen op straat lopen voor en met Ellecom en daarbij samenwerkt met andere verenigingen. Ook wanneer de leden elkaar nodig hebben staan ze er met z’n allen; you’ll never walk alone dus!

Het belooft een mooie avond te worden. Het orkest speelt diverse soorten muziek, van bekende meezingers tot aan een prachtig stuk om ècht ervoor te gaan zitten.  De drumband, maar natuurlijk ook het jeugdorkest laten ook enkele stukken horen uit hun repertoire.  In samenwerking met een supertoffe band en koor belooft dit een leuke, gezellige en mooie avond te worden. Na het concert zal de band de sfeer doortrekken de avond in. Dansschoenen mee dus!

Zondag 3 juni bent u ook van harte uitgenodigd bij onze receptie.

Een gezellige middag onder het genot van een drankje, vieren wij nog één dag ons jubileum, met het gehele dorp.
Het dweilorkest dat ook dit jaar een jubileum viert zal tussen tijds enkele stukken spelen, om iedereen lekker in de feestsfeer te houden.

Hou deze pagina en onze andere uitingen in de gaten. Meer info volgt, maar we verklappen niet alles…..

Hierboven het jubileum 40 jaar geleden!

Site van Muziekvereniging Excelsior Ellecom-De Steeg