Jaarvergadering Excelsior

bestuur van Excelsior
Secretaris Buunen, voorzitter Samberg en Penningmeester Van Gemert

Op woensdag 27 maart hield Muziekvereniging Excelsior haar jaarvergadering over het jubileumjaar 2018. Voorzitter Samberg was trots dat een muzikaal topjaar goed was afgesloten; financieel waren de diverse jubileumactiviteiten niet geheel kostendekkend maar het tekort was klein. Al met al een prima jaar, aldus de voorzitter.

Hoewel ook de ouders van leerlingen nadrukkelijk waren uitgenodigd, waren het vooral [ere]leden van het fanfareorkest en drumband die de vergadering bezochten.

In een goede sfeer zijn tal van onderwerpen besproken en werden ook een aantal thema’s verhelderd door de inbreng van leden.  Je kunt immers niet genoeg met alkaar communiceren.

Van de rondvraag werd ook door diverse mensen gebruik gemaakt. De vergadering werd besloten met een drankje en de wens dat het een mooi muzikaal jaar mag worden voor De Steeg en Ellecom. In ieder geval met het vooruitzicht dat de nieuwe muziektent in de zomer wordt geopend.