Jubilarissen gehuldigd tijdens nieuwjaarsreceptie Excelsior

Voorzitter roemt de activiteiten in het jubileumjaar 2018

Muziekvereniging Excelsior in Ellecom en De Steeg heeft een fantastisch jaar achter de rug. Gedurende het jaar 2018 werd telkens aandacht geschonken aan het 125 jarig jubileum. Voorzitter Samberg dankte iedereen die zich heeft ingespannen om dit alles tot een succes te maken.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie maandagavond werden tevens 3 leden in het zonnetje gezet.

Gertie Zaaijer is in de zomer al gehuldigd voor 50 jaar lidmaatschap van muziekbond KNMO en kreeg nu van onze vereniging de oorkonde, het speldje en een gegraveerde glasplaat voor het 50 jarig lidmaatschap van vereniging. De heer Zaaijer is daarmee ook erelid van muziekvereniging Excelsior.

Ons erelid Harrie Jansen is 55 jaar lid van de vereniging en ontving een ere-speld. Voor het 50 jarig lidmaatschap van de muziekbond KNMO kreeg hij een oorkonde en vergulde speld met 1 zirkonia.

Ton Kock -ook erelid van Excelsior- kreeg ook van de muziekbond KNMO een oorkonde en vergulde speld met 1 zirkonia voor 50 jarig lidmaatschap muziekbond KNMO.