Jubileum 2018 – the after party

De jarige Muziekvereniging Excelsior in Ellecom en De Steeg heeft een fantastisch -lang- jubileum weekend afgesloten met een receptie op zondagmiddag. Het weekend was donderdagavond met een prachtig concert begonnen en dat concert liep over in dorpsfeesten van Ellecom. De organisatie van de vereniging heeft zeer intensief samengewerkt met de Oranjevereniging die staat voor de organisatie van het dorpsfeest in Ellecom. Zo gingen de jubileum activiteiten en de dorpsfeesten naadloos in elkaar over.

Hier vind je foto’s van de diverse activiteiten:

Foto’s van donderdagavond door Leon Blok vind je hier

Foto’s van de vrijdagavond [dweilorkest] en zaterdag [optocht fanfare] vind je via de site van de Oranjevereniging [klik hier]

Zondag hebben we natuurlijk zelf veel foto’s gemaakt; ze zijn in een album geplaatst. Klik hier voor de foto’s van zondag.

Voorzitter Samberg, naast het vaandel, spreekt de zaal toe

Site van Muziekvereniging Excelsior Ellecom-De Steeg